Svar På Kommentar

Josefin om Lite Om MEJ!:

Hej här kommer några frågor:

1. Vem gillar du mest av Demi, Selena och Miley? Ranka dom!
2. Nämn tre skådisar och sångaren som du tycker är snygga!
3. Vad tycker du om Cody Simpson, Jasmine Villegas och Greyson Chance?
4. Vad brukade du kolla på när du var liten?
5. Kan du nämna tre kändispar du tycker mest om  och inte om(dom behöver inte vara ihop nu)

Tack för svar! Bra blogg! <3

svar:
1. Jag gillar mest Demi, utan tvekan! Demi etta, två Selena och trea Miley!

2. Orlando Bloom, Ian Somerhalder och Hugh Jacksman tycker jag är snygga. Sen när det kommer till sångaren så tycker jag att det är svårt.. Joe och Nick Jonas (även om jag inte gillar dom lika mycket längre)

3. Jag gillar inte dom och kommer förmodligen inte att göra det heller haha. Dom är inte direkt kändisar men folk vet deras namn. Jag känner inte dom så jag har inget att säga, men neeee.

4. När jag var liten så var jag helt obsessed med filmen "Parent's Trap" med Lindsay Lohan! Och så kollade jag även på "Cow och Chicken", "Ed Edd och Eddie" och typ "Courage" haha.

5. Jag gillar Jemi (Joe+Demi), Miam (Miley+Liam) och Nelena (Nick+Selena)! Men nu tror jag på att Demi förtjänar en mycket bättre och snyggare kille än Joe! ;)

Och jag gillar inte Jashley (Joe+Ashley) .. sen kommer jag inte på mer :P

Varsågod :) Haha Tack! <3


Comments

Comment here!

Namn:
"I'm here alot, remember me!"

Email: (can only be seen by me!)

URL to your blog/website :):

Comment:

Trackback
RSS 2.0