Lite Om MEJ!

Hej som ni vet så har jag varit lite anonym sens jag bloggat men nu ska ni få lära känna mej lite bättre!

Jag är 13 år, alltså 97:a

Jag började lyssna på pop, hiphop och r'n'b när jag var 8 år och har älskat det sedan dess

Den första r'n'b artisten jag kände till var Rihanna

När jag var yngre så gillade jag Britney Spears, Backstreet Boys, N'sync, Christina Aguilera, Justin Timberlake, Bow Wow, Mario och mm

Jag gillar att kolla på:
- How I Met Your Mother
- Simpsons
- Vänner
- Big Bang Theory
- Couger Town

Jag älskar julafton! Och filmer som kommer på julovet! Min favoritjulfilm är The Grich

Jag har inte Disney-channel haha

Jag är snål

Jag hatar matte

Jag hatar inte Justin Bieber men jag är inte en belieber men jag skulle inte freaka ut om jag såg en bild på honom..

Jag ändrar alltid min favorit i The Jonas Brothers mellan Joe och Nick, men sist var det Nick, nu gillar jag inte dom så mycket som förut :)


Jag gillade inte Miley förut, ännu mindre Hannah Montana, men min mamma fick mig att kolla på Hannah Montana för första gången och jag tyckte att Miley var en fantastisk skåids

Mina favoritlåtar av Miley är "Can't be tamed" och "Party in the USA"


Jag brukar alltid tycka illa om mina idoler och sen gillar jag dem jättemycket! Så var det för Jobroes, Bieber, Miley och Demi! O.o

Jag trodde inte på att Demi skulle bli en superstjärna men nu älskar jag henne


Jag älskar alla färger, speciellt Vitt, blått, svart, grönt och rosa :)

Jag har aldrig gillat country eller ens lyssnat på det förrän jag hörde Taylor Swifts "You Belong With Me" på VMA 2009


Vill ni veta mer får ni gärna ställa frågor :)


Comments
The pretty name: Josefin

Hej här kommer några frågor:



1. Vem gillar du mest av Demi, Selena och Miley? Ranka dom!

2. Nämn tre skådisar och sångaren som du tycker är snygga!

3. Vad tycker du om Cody Simpson, Jasmine Villegas och Greyson Chance?

4. Vad brukade du kolla på när du var liten?



Tack för svar! Bra blogg! <3

2010-12-31 @ 00:01:05

Comment here!

Namn:
"I'm here alot, remember me!"

Email: (can only be seen by me!)

URL to your blog/website :):

Comment:

Trackback
RSS 2.0