Slutar blogga!


Hej! Jag vill bara berätta för alla att jag ska sluta blogga på den här bloggen, fast inte helt.
JAg ska fortsätta blogga på min Demi-blogg http://supportdemilovato.blogg.se och jag ska endast blogga om Demi, men om det finns nyheter som jag vill skriva om andra kändisar så kommer jag blogga här.

Jag hoppas alla kändisbloggar som jag har gjort länkbyte med ser det här och kontaktar mej på min demi-blogg så att vi kan diskutera om hur vi ska göra med länkningen.
Jag kommer skaffa ett mail-konto för min demi-blogg så där kan ni kontakta mej i framtiden!

Hoppas ni besöker min demi-blogg och hoppas ni ändå tittar in lite då och då här! :)
 PUSS OCH KRAM hoppas ni fortsätter följa min blogg :') <3


Comments

Comment here!

Namn:
"I'm here alot, remember me!"

Email: (can only be seen by me!)

URL to your blog/website :):

Comment:

Trackback
RSS 2.0