SVAR på KOMMENTAR



sv: Jag hörde Rock God på en kändisblogg och tyckte att den var bra, och det var ju katy perrys låt. Jag visste inte att låtarna hade läckt ut, jag trodde bara att dom lät folket lyssna på låtarna innan skrivan kom ut ... och ja, det suger att låtarna har läckt, då kommer skivan inte sälja lika bra :(
Jag trodde inte att det gjorde nåt om man la upp låtarna, därför valde jag att bara lägga upp en.

Sorry alla som blev upprörda av dethär, visste inte om det! Men whatever, här är ROCK GOD allesammans! Har inte hört dom andra låtarna än, men jag såg dom men lyssnade inte.

Kram till alla. Slog mitt besöksrekord också, tack! ;)<33

 


Comments

Comment here!

Namn:
"I'm here alot, remember me!"

Email: (can only be seen by me!)

URL to your blog/website :):

Comment:

Trackback
RSS 2.0