Trace Cyrus insults Ashley Tisdale


Miley Cyrus äldre brorsa skrev såhär på twitter:

"I've met and know a bunch of celebrities. By for the worst person I've met in my life is Ashley Tisdale.
I've never had someone who dosnt know me AT ALL make up so many rumors and bullshit about me. You don't even know me bitch."

Svensk översättning: "Jag har träffat massor med kändisar. Men den värsta personen jag har träffat i hela mitt liv är Ashley Tisdale. Jag har aldrig haft nån som inte känner mej ALLS som hittar på massor med rykten skitsnack om mej. Du känner inte ens mej h*ra."

OMG! Vem tror han att han är? Stackars Ashley! Och han har även attackerat Jonas Brothers tidigare oxå! Guud Miley måste skämmas fett mkt att hennes brorsa gjorde så mot en av hennes bästa kompisar! Jag skulle ha dampat hårt på min brorsa!!!


Comments
The pretty name: MileyCyrusFan

Men det var ju Ashley som hade hittat på rykten om honom? Btw, Tror inte Trace skrev så..

2010-06-24 @ 12:19:28
Your blog's/website's URL: http://smileycyrusfan.blogg.se/

Comment here!

Namn:
"I'm here alot, remember me!"

Email: (can only be seen by me!)

URL to your blog/website :):

Comment:

Trackback
RSS 2.0