I'll be back

Hej hej!
Jag vill bara berätta för mina snälla läsaren att imorrn åker jag utomlands och jag kommer inte ha chansen att blogga lika mkt så förlåt för det och hoppas ni fortsätter läsa min blogg när jag kommer tbx! Jag kanske skriver ngra inlägg senare ikväll, men vi får se.

Jag kommer vara borta i 1 månad, ungefär 4 veckor och 2 dagar...
Men jag lovar och sväär att jag kommer blogga jättemkt när jag kommer tbx, så fortsätt följa min blogg!

Btw, om jag har chansen att blogga liiite från thailand så kanske jag kommer skriva konstigt eftersom det inte finns bokstäverna Å, Ä och Ö :(
PÖSS PÅ ER!

Bjuder på en bild dårå..

Demi Lovato on a photoshoot. Lighter hair and clothes, maybe she has changed her style for the summer! One thing is sure and that is that I love it! Beautiful like always, shining so bright.


Comments

Comment here!

Namn:
"I'm here alot, remember me!"

Email: (can only be seen by me!)

URL to your blog/website :):

Comment:

Trackback
RSS 2.0