Svar på Frågor & Kommentarer

Line om: "Worlds most beautiful people- part 4"

vadå länka dig? det är väl inte dina bilder, tänk om någon annan går in på samma källa dom du, i det här fallet selena-fan.org. då kan du ju inte kräva att dom ska länka dej om det inte äns är dina bilder, eller om dom såg bilderna på den hemsidan innan här .. eller?

Svar: En sak bara, Line. Jag gick inte in på den hemsidan, jag gick in på en annan som kanske tog bilder från den hemsidan, i don't know. Dessutom var det väl jag som tog bilderna, eller hur? Aa, om jag vill att dom länkar mej så är det upp till mej, om dom gör det eller inte, vet jag inte och bryr mej inte. Men om dom inte hade sett bilderna innan och sen tar bilderna från min sida, då är det mina bilder eller?


tack för att du tog din tid för att skriva en sånn negativ kommentar på min blogg. där försvann 20 sekunder av ditt liv som du nog inte kommer få tillbaka :/ uppskattar både negativa och positiva kommentarer! jag skulle nog ha sagt samma sak om jag inte visste bättre :) och tack för att du ens läser min blogg! Hahaha tack ;)


Comments

Comment here!

Namn:
"I'm here alot, remember me!"

Email: (can only be seen by me!)

URL to your blog/website :):

Comment:

Trackback
RSS 2.0