GaGa nominated for 13 at MTV Music Awards


Lady GaGa har blivit nominerad för både singlarna "Bad Romance" och "Telephone".
Hon har blivit nominerad för Best Pop Video, Best Female Video och Best Dance Music Video för "Bad Romance".
Och, hon är den första kvinnliga artisten som blivit nominerad till Video Of The Year, två gånger. Både för "Bad Romance" och "Telephone".

Lady GaGa berättar: "I'm so honored for all the little monsters and self-professed freaks of the universe, to have more VMA nominations in a single year than any artist in MTV history. Ironically, I'm even more proud it's an unlucky number: 13."

Den 27:de Video Music Awards kommrt visas den 12:e September från Teatro Nokia, LA.
Klicka här för att rösta!


Comments

Comment here!

Namn:
"I'm here alot, remember me!"

Email: (can only be seen by me!)

URL to your blog/website :):

Comment:

Trackback
RSS 2.0