Cheryl Cole - Biebers ideal woman


Biebz har sagt att han vill vara i ett förhållande men han har inte tid.
Selena Gomez hade sagt att hon inte har haft en dejt på 6 månader! Och nu säger Biebz att han inte kan påbörja eller vara i ett förhållande för att han är så upptagen. Men han har sagt att hans ideal-woman är Cheryl Cole!

Han vill dejta, men hans agenda låter honom inte. Och så tycker han att Cheryl Cole, sångerska från London, är snygg. Men kom igen Biebz, stick with a woman at your own age!


Comments
The pretty name: Anonym

Svar:Hejhej:)

Ett stort tack till dig!!(L)

Jätte snällt av dig! Får massa tårar i ögonen!(L)

Din blogg är också sjukt snygg!!!:D Love till din blogg!(L)

Hehhee,jag håller med det som du sa om Demi hon är helt underbar!:D



Det var faktiskt så att min kompis hjälpte mig med min header:D



Asså det finns så många bra kändisbloggar!

Som det är väldigt svårt att säga vilken;D



Men jag skulle nog rekomendera din blogg ofc!!;D

Och om du älskar selena gomez så kan du alltid kolla in www.wonderfulselena.webblogg.se

den är också bra!:D

Och du gillar Demi Lovato ju;D Då kan du ju kolla min blogg kommer ladda upp allting nytt om hon så mycket som möjlight det som jag hittar;D

Och sedan så finns det så många mer bra kändisbloggar!!:D(L)



Tack så mycket för komentarerna betyder mycket för mig!:D



Kram Kram

2010-08-13 @ 22:05:47
Your blog's/website's URL: http://demitrialovato.webblogg.se/

Comment here!

Namn:
"I'm here alot, remember me!"

Email: (can only be seen by me!)

URL to your blog/website :):

Comment:

Trackback
RSS 2.0