Ashley Greene gets angry twits from Joe Jonas-fans


Ashley Greene har fått massa arga twitter-meddelanden från Joe Jonas-fans och dom är inte glada över att folk har sett dom två kyssas. Vad tycker ni? a)Det är rätt åt henne     b)Gillar inte henne men fansen överdrev     c)Älskar Ashley och är glad över dom två är tsm

Jag gillar inte Ashley, det kan jag säga. Jag gillar inte twilight och jag gillar inte dom som spelar i, sorry alla läsare som gillar twilight, but that's just fact. Jag stöttar Joe och Demi, inte Joe och Ashley.. Vadå, blir det Jashley då eller? Not right...
Dessutom är joe min bebis (haha skojja) och han passar bäst ihop med Demi, det kommer han alltid göra!! Haha obsessed eller? Men det är bara min åsikt, vad tycker ni?

btw, är det konstigt elr att hon bara följer Nick på twitter men inte Joe och Kevin??


Comments

Comment here!

Namn:
"I'm here alot, remember me!"

Email: (can only be seen by me!)

URL to your blog/website :):

Comment:

Trackback
RSS 2.0