Selena Gomez talks out about Demi


"Demi är min bästa vän och jag bryr mig inte om vad som har hänt förut." Jag känner mig som en hemsk vän, att inte ha varit där för henne eller för att jag har låtsas att jag inte ha varit där." 
                                                         inte har försökt att finnas där."

"Jag besökte henne nyligen och jag är glad att hon har sökt hjälp och jag hoppas att det blir bättre för henne. Jag visste att den här tiden skulle komma, men jag trodde inte att det skulle hända på det här sättet.
Jag älskar Demi av hela mitt hjärta och jag önskar henne det bästa och jag står vid hennes sida, vad som än händer."

p.s! det mörka är två olika alternativ, jag har fått höra båda, vet inte vilken som är rätt. Ändrar sen när jag får veta vilken som är rätt eller får höra den engelska versionen!

credit: seldemi.blogg.se & jonascyruslovatolover.blogg.se


Comments
The pretty name: Hilary Source

Hej! Vill du länka varandras fanbloggar? :)

Jag driver en nystartad blogg om Hilary Duff:

http://hilarysource.blogg.se/

2010-11-08 @ 12:33:05
Your blog's/website's URL: http://hilarysource.blogg.se/

Comment here!

Namn:
"I'm here alot, remember me!"

Email: (can only be seen by me!)

URL to your blog/website :):

Comment:

Trackback
RSS 2.0