Dansaren som Demi slog till =P


Här är tjejen som Demi ryktas ha slagit till på ett plan. Hon är en bakgrundsdansare till Jonas Brothers och enligt en källa som är nära henne sa:

"Alex satt och gjorde sitt på ett privatplan som lämnade Bogotam Colombia, när Demi kom fram till henne och med en stängd näve, slog till hennes högra sida av hennes ansikte."

Tydligen så måste hon, Alex Welch, ha gjort något som fick Demi att bli arg. Varför skulle Demi annars så till henne? Dessutom hade Demi känslomässiga problem så vad som helst kunde ha retat upp henne.

Alex Welch har rätten att stämma Demi för (jag tror) misshandel, men jag hoppas verkligen att hon inte gör det.

Och ... haha damn, Demi är fett cooool juuu! :D Nä men okej, hoppas iaf att hon mår bättre snart. Love her!

btw, ville bara påminna om att jag hittar alla mina bilder själv och skriver mina egna texter (översätter) och hittar mina egna texter. Om jag tar från en annan blogg så ger jag credit. Hoppas ni gör samma sak, inte kul att jobba för allt och ni bara tar. Tack :)


Comments

Comment here!

Namn:
"I'm here alot, remember me!"

Email: (can only be seen by me!)

URL to your blog/website :):

Comment:

Trackback
RSS 2.0