Alex Welch, dancer: "Demi Lovato didn't apologize"


Dansaren, Alex Welch, som Demi slog till innan hon åkte in på det där centret kanske kommer stämma Demi! Noooooo! :'( Hon berättade till People Magazine om boxen:
"Idag har jag fortfarande inte fått en ursäkt. Jag har inte hört något. Det är synd när man tror att den personen är ens vän."

Men eftersom Demi är inne på det är centret har hon inte kunnat ta kontakt med Alex.

"Demi var upprörd över att hamna i trubbel. Hon drog alla dansaren åt sidan och sa 'Om jag får reda på vem som skvallrade...' (Alex berättade inte att det var hon som skvallrade). Jag känner mig, ärligt, så sade jag inget, och jag tvekade inte heller"

"Vi var på planet med Jonas:arna och hade en rolig tid. Jag fick inte ett samtal eller ett sms från Demi eller ett 'hey, du har ett problem med mej', inget. Och sen så kommer hon fram till mig och slår till mig och går tillbka till sin plats och sätter sig. Ingen borde bara gå upp och slå till folk så och sen borsta bort det, det är inte rätt"

Någon från Demis sida berättade:
"Demi känner sig hemsk över det som hände, men just nu är hon 100% engagerad i hennes läkande."

Alex Welch har ingen parmanent skada, som ett ärr eller brutna ben. Men hon har hyrt en advokat, Donald Karper, som berättade till Peoples Magazine:
"Vi har kontaktat Demi på lägret och vi väntar fortfarande på ett svar. Om vi inte hör tillbaka från henne så kommer vi anmäla henne."

Någon från Demis sida berättade:
"Vi håller på att fixa allt med Alex's advokat och hoppas på att få det här gjort så fort som möjligt"

Stackars Demi! Det är inte hennes fel att hon har emotionella problem! Hon försöker ju bättra sej? Snällla hoppas hon inte stämmer Demi :'(
btw, har översatt texten själv, och jag hittar alla mina texter själv och bilder, så fortsätt gärna (eller om ni inte gör det nu) så snälla ge credit!


Comments

Comment here!

Namn:
"I'm here alot, remember me!"

Email: (can only be seen by me!)

URL to your blog/website :):

Comment:

Trackback
RSS 2.0